RevShare і СРА – це затребувані моделі оплати, що забезпечують високу ефективність роботи. При їх використанні продавцям немає необхідності витрачати кошти на рекламу, яка не працює. Арбітражники отримують доходи за кожного залученого ними користувача. Це дозволяє кожному учаснику отримувати вигоду, не роблячи великих вкладень.
На виплати впливає модель, яка використовується певною партнерською програмою. Наприклад, використання СРА забезпечує отримання певної винагороди за всіх залучених користувачів. При використанні моделі Revenue Share чистий прибуток розділяється.
Що таке Ревшара?
Дана модель оплати передбачає відрахування рекламодавцем вебмайстру заздалегідь обумовленого відсотка від прибутку. Вебмайстер отримує винагороду за розміщення на своїй платформі посилання на певний офер.
Щоб вебмайстер отримав виплату за ревшаром, залучений ним користувач повинен виконати певну цільову дію, наприклад, зареєструватися на сайті, оплатити послугу або придбати товар. Цей спосіб оплати досить часто використовується сучасними форекс-компаніями, інтернет-казино і партнерськими програмами.
Радимо прочитати статтю «Як визначити реальне значення ставки в гемблінгу, працюючи за RevShare»
Припустимо, ви пройшли реєстрацію в ПП онлайн-магазину в якості вебмайстра, а для оплати вибрали модель ревшара. Припустимо, що розмір ставки в ній становить 25% з кожної здійсненої приведеними вами користувачами покупки. Якщо вони придбають товар на сто тисяч рублів, ви отримаєте винагороду в двадцять п’ять тисяч.
Багато новачків, які тільки починають робити свої перші кроки в онлайн-маркетингу, з недовірою ставляться до ревшара, вважаючи за краще використовувати іншу модель оплати – СРА. Хоча вона здається більш надійною, за своєю ефективністю СРА поступається ревшару. При вивченні успішних кейсів стає зрозуміло, що в переважній більшості з них оплата проводилася за ревшаром.
Популярність цієї моделі оплати та її результативність сприяють підтримці інтересу до неї. Що являє собою ревшара, які особливості характерні для неї?
Особливості ревшари
Виконавцю необхідно звести клієнта в інтернеті з рекламодавцем, в цьому полягає суть виконуваної ним роботи. Користувачі витрачають гроші в інтернеті на покупки, ігри, ставки, депозити. В результаті всього цього компанії отримують прибуток і частину цього доходу виплачують вебмайстрам. При використанні ревшари мінімальний розмір винагороди арбітражнику становить 25%.
Скориставшись ревшарою, арбітражник може мати досить великий заробіток. Щоб досягти успіху на професійній ниві, йому потрібно придумати вдалу воронку продажів і реалізувати її. Перевагою використання моделі ревшара є можливість отримувати доходи протягом усього часу роботи з клієнтом. При її застосуванні арбітражник отримує винагороду з кожної покупки, здійсненої залученим ним користувачем.
Ще більший інтерес викликає динамічний різновид RevShare. Арбітражнику, який продуктивно працює з певною компанією, збільшують розмір винагороди з продажів. Однак слід пам’ятати, що за низькоякісні ліди комісія може бути знижена.
Переваги та недоліки
Ознайомившись з викладеною вище інформацією, медіабайер може вирішити, що ревшара завжди є оптимальним варіантом. Але у цієї моделі є і певні недоліки, які виражаються в наступному:
- Повільна окупність. Високі заробітки можуть з’явитися не відразу, а через певний час.
- Якщо ви працюєте з онлайн-казино, лід може виграти, що знизить ваші доходи.
- Прибуток тимчасовий. Ви будете отримувати виплати тільки до того моменту, поки залучений вами користувач буде здійснювати цільові дії.
Перераховані вище фактори лякають початківців арбітражників, які ще не мають необхідного професійного досвіду. Використовувати цей спосіб монетизації варто в тому випадку, якщо ви не сумніваєтеся в трафіку.
Переваги ревшари:
- можливість працювати лише з хорошими, перевіреними рекламодавцями;
- великий вибір різних джерел трафіку.
Дана модель зарекомендувала себе з найкращого боку. Її використання не вимагає обов’язкових грошових вкладень, але при наявності початкового капіталу ви зможете істотно полегшити роботу і стартувати більш потужно.
Що являють собою партнерські програми ревшара?
Партнерками називається форма взаємовигідної співпраці між виконавцями і власниками продуктів. При їх використанні арбітражники просувають продукт і за кожну продаж їм нараховується певний відсоток від прибутку.
За ревшаром функціонує тільки частина партнерських програм. Решта використовують лише СРА та різні її види. Також існують гібридні партнерські програми, що використовують відразу дві або кілька моделей оплати. Які великі ПП, що дозволяють вибрати оплату за ревшаром, можна використовувати для роботи:
- Vavada Partners;
- HUGE Partners;
- 1win Partners.
Що варто вибрати – ревшару або СРА
При виборі враховуйте досвід, бюджет, цілі. СРА краще для арбітражників, які не мають аудиторії, коштів і не бажають ризикувати. При наявності бюджету варто віддати перевагу ревшарі.